SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe Always Fresh już na rynku

W październiku 2006 Procter & Gamble Operations Polska wprowadza na rynek dwa nowe produkty: podpaski Always Ultra Fresh i Always Ultra Sensitive Fresh.

Za kreację kampanii wspierającej sprzedaż odpowiedzialna jest agencja Max Arpp.

Nowe, zapachowe Always Fresh stworzone zostały dla wszystkich kobiet, które „w te dni” chcą nie tylko zapewnienia maksymalnej ochrony i komfortu, ale także długotrwałego uczucia świeżości.

Always Fresh to po prostu „Długotrwała ochrona + delikatny świeży zapach”.  – mówi Anna Sajkowska, Associate Brand Manager marki Always. – Dostępne są w wariantach Always Ultra Fresh – z siateczką „Dry Weave” oraz Always Ultra Sensitive z delikatną, bawełnianą powłoczką.

Za stronę kreacyjną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych produktów w 28 krajach Azji i Europy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp, która wygrała przetarg ciekawym, wyjątkowo kobiecym i „delikatnie pachnącym” visualem. Agencja przygotowała reklamy prasowe oraz niekonwencjonalne - zapachowe materiały BTL.

Dołącz do dyskusji: Nowe Always Fresh już na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl