Nowe kampanie CB4 Media

CB4 Media dla LIM Center i Intermoda Fashion

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamy zewnętrznej CB4 Media przygotowała w marcu kampanie na specjalnych nośnikach w taksówkach dla LIM Center i Intermoda Fashion.

Centrum Medyczne LIM Center po raz drugi zdecydowało się na współpracę z CB4 Media. Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy i jest skierowana do klientów indywidualnych, firm i korporacji. Promowana jest złota karta LIM Center. Media dla LIM Center zakupiła agencja reklamowa MI Polska.

Intermoda Fashion  to firma należąca do grupy największych polskich producentów męskich garniturów, marynarek, spodni.  Kampania ma charakter wizerunkowy.  Intermoda jest pierwszą firmą z branży odzieżowej, która zdecydowała się na kampanię w taksówkach CB4 Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej