SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe kanały MTV w Polsce

Nowe stacje z "paczki" MTV powinny pojawić się w Polsce w ciągu dwóch lat

Duże zmiany w polskim oddziale MTV zapowiada Beata Pawłowska, nowy szef MTV Polska. M.in. w ciągu najbliższych dwóch lat stacja wprowadzi na rynek nowe kanały tematyczne.

- W tej chwili mamy dwa kanały, z których jeden przeznaczony jest dla młodszego widza, drugi zaś dla grupy wiekowej 25-39 lat. Nowe stacje z "paczki" MTV powinny pojawić się u nas w ciągu dwóch lat. Konkretne propozycje mamy już przygotowane, ale na razie chcemy bardzo dokładnie poznać oczekiwania polskiego widza. Mogę jedynie powiedzieć, że nastawimy się nie tylko na muzykę, ale bardziej na szeroko rozumianą rozrywkę - mówi w wywiadzie dla tygodnika To&Owo, Pawłowska.

Oprócz nowych kanałów, w najbliższym czasie stacja przygotowuje się do wprowadzenia dużych zmian programowych.

- Rozpoczęliśmy proces odświeżania i uatrakcyjniania naszych ramówek. Zmiany będą tak duże, że możemy mówić niemalże o ponownym starcie. Na ujawnienie wszystkich szczegółów jest jeszcze jednak za wcześnie - mówi szef MTV Polska.

- Celem jest pozycja lidera. Rozumiem to w ten sposób, że jeśli widz ma w ciągu dnia 10 minut wolnego i chce się zrelaksować, to włącza właśnie MTV. Jeśli to osiągniemy, będzie można mówić o wielkim sukcesie. Chcemy być rodzajem przewodnika dla młodych widzów po świecie muzyki, mody i rozrywki. Pamiętajmy, że wszędzie oferta MTV skierowana jest głównie do ludzi w wieku 16-24 lat - dodaje Pawłowska.

Pałowska zadowolona jest również ze zmian wprowadzonych kilka miesięcy temu w MTV Classic, które przyniosły "pozytywne skutki, przejawiające się np. dwukrotnym wzrostem oglądalności MTV Classic".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe kanały MTV w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl