SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe logo Sygma Bank Polska

Deja Vu zaprojektowało logo Sygma Bank Polska

Na początku lutego Finplus S.A., jeden z czołowych operatorów kart kredytowych typu private label w Polsce, przekształcił się w oddział francuskiego Sygma Banque S.A., działający pod nazwą Sygma Bank Polska. Nowy system identyfikacji wizualnej firmy przygotowała Agencja Reklamy Deja Vu.

Nowa wizualizacja - logotyp i materiały reklamowe nawiązują formą i kolorystyką  do dotychczasowych, ale lepiej wpisują się w międzynarodowy charakter identyfikacji wizualnej firmy-matki  - Grupy LaSer. Kreacja, wykonana przez Agencję Reklamową Deja Vu, objęła przygotowanie nowego logotypu, papieru firmowego, wizytówek, kopert i innych materiałów komunikacji korporacyjnej zebranych w księdze identyfikacji wizualnej, a także materiałów marketingowych, w tym broszury informacyjnej nt. firmy oraz kampanii rebrandingowej, prowadzonej w prasie business to business.

"Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku banku nowoczesnego i otwartego na klientów. Chcieliśmy, by nowe logo, zachowując częściowo cechy poprzednika, odzwierciedlało jednocześnie profesjonalny, prężny, odpowiadający na potrzeby klienta charakter instytucji" - powiedział Bartosz Sokoliński, dyrektor strategiczny w Deja Vu.

Ważnym elementem nowego logotypu był dobór kolorów, który z jednej strony współgra ze strategią firmy, a z drugiej wyraźnie odróżnia Sygma Bank Polska od konkurencji.

"Po przeanalizowaniu możliwych kolorów wybrane zostały niebieski i zielony - kolory, które użyte były w znaku firmy Finplus. Jednak wybrane barwy są mocniejsze, bardziej wyraziste i jaskrawe od swoich poprzedników. Nowe logo jest proste i śmiałe, inicjały banku i ich podkład dają wrażenie trójwymiarowości i głębi. Wierzę, że nowy znak doda wiarygodności i siły firmie o ugruntowanej już pozycji na rynku" - powiedział Maciej Szkopański, dyrektor kreatywny agencji.
 
"Sygma Bank Polska jest silnym graczem na rynku kredytów konsumenckich, oferującym nowoczesne rozwiązania płatnicze i kredytowe. Wydaliśmy już ponad 230 tysięcy kart kredytowych, a swoich partnerów detalicznych wspieramy wykorzystując know-how zdobyty na europejskich rynkach. Powołanie Sygma Bank Polska umożliwia nam dostarczanie kredytów konsumenckich zarówno przez karty kredytowe typu private label, jak i nowe produkty - kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe, karty bankowe" - powiedział Stephan Guglieri, dyrektor generalny Sygma Bank Polska.

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Sygma Bank Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl