SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opus B Brand Design dla marki Redd's

Studio Opus B Brand Design przygotowało nowy design całej linii piw Redd's (Kompania Piwowarska).

Article

Kompania Piwowarska już od marca wdraża nową platformę komunikacyjną "Let’s Redd’s" dla marki Redd’s. W ramach tego procesu, nowy wygląd zyskują także opakowania napoju.

Przy redesignie opakowania zrezygnowano z takich symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki.

- Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo. Szukaliśmy również takich rozwiązań graficznych, które w intuicyjny sposób podkreślą różne warianty smakowe - tłumaczy Aleksandra Wiśniewska, strategic planner w Opus B Brand Design.

Spójny świat wizualny Redd’sa tworzą teraz niedosłowna ilustracja owocowego smaku i nietypowych połączeń.

Redesign obejmuje całą linię piw Redd’s we wszystkich wariantach smakowych: Bianco, Żurawina, Malina i Granat, Jabłko i Trawa Cytrynowa, Mango i Cytryna.

Autorem projektów etykiet i puszek jest Opus B Brand Design.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Opus B Brand Design dla marki Redd's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl