Nowe otwarcie w komunikacji marki Góralki

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Nowym hasłem marki jest „Bo tak!”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowe otwarcie w komunikacji marki Góralki

Choć logo i opakowania pozostają bez zmian, wafelki Góralki zmieniają swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.

- Nowa strategia komunikacji marki Góralki nadal jest przyjazna i radosna, ale to, co ją odróżnia od dotychczasowej, to odwaga i autentyczność. Chcemy pokazać, że tak, jak Góralki nie musisz niczego ani nikogo udawać, możesz być kim chcesz, wbrew stereotypom i wszechobecnej presji. Bo lubisz, bo możesz, bo chcesz! Bo tak! Z niecierpliwością czekamy na emisję reklamy telewizyjnej i bardzo się cieszę, że wkraczamy w nowy rok z tą odważną komunikacją. Myślę, że będzie odświeżająca i wzmacniająca dla marki. Mam nadzieję, że wielu naszych dotychczasowych, ale i nowych konsumentów odnajdzie w niej coś, z czym będą się identyfikować i pokocha Góralki na dobre -  mówi Katarzyna Mastek, brand manager marki Góralki.

Działania przygotowała agencja Dziadek do orzechów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]