Nowe reklamy Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Obok Pazury Agnieszka Dygant

Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca z nową odsłoną kampanii reklamowej pod hasłem „Moc orzeźwienia, zero słodzenia”. W spotach pojawia się nowa gwiazda – aktorka Agnieszka Dygant.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nowe reklamy Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Obok Pazury Agnieszka Dygant

Marka Żywiec Zdrój w czwartym roku działań komunikacyjnych pod parasolem „Moc orzeźwienia, zero słodzenia” jeszcze mocniej stawia na orzeźwienie – zarówno w aspekcie komunikacyjnym jak i graficznym. Odświeżono całą identyfikację kampanii.

Orzeźwienie w nowym formacie z Agnieszką Dygant

Kampania „Moc orzeźwienia. Zero słodzenia” obejmuje działania w telewizji, digital oraz social media. Zaplanowane zostały także działania influencerskie, gdzie kluczową rolę ogrywa Cezary Pazura, który jako Kiler Napojów Słodzonych w humorystyczny sposób pokazuje sposoby na prawdziwe orzeźwienie.

W tym roku dołączyła do niego Agnieszka Dygant, wspólnie tworząc duet, który z lekkością rozprawia się ze słodzonymi nawykami.

Letnie działania marki dopełnia obecność jako jednego z głównych partnerów XIII edycji Kina na Leżakach – ogólnopolskiego cyklu filmowych wydarzeń plenerowych.

– Od kilku lat konsekwentnie budujemy naszą platformę komunikacyjną wokół jednego przekazu: Moc orzeźwienia, zero słodzenia. To spójne podejście nie tylko wzmacnia naszą markę, ale również skutecznie przekonuje coraz większą rzeszę konsumentów, że letnie orzeźwienie jest możliwe bez słodkich napojów gazowanych. Dodatkowo, dzięki kultowemu nawiązaniu do ‘Kilera’, skutecznie angażujemy zarówno młodszych, jak i starszych odbiorców, budując silną więź z marką” – mówi Magdalena Rajca-Siarkowska, head of marketing Żywiec Zdrój.

Za odświeżenie materiałów była odpowiedzialna agencja Havas Warsaw i dom produkcyjny GoodFellas (postprodukcja BadiBadi). Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom.  Za część influencerską odpowiadała agencja Lettly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu