SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe stanowisko w OMD Poland

Dagmara Robak - Managerem OMD Metrics

Dagmara Robak została mianowana kierownikiem działu badań i analiz (OMD Metrics) przy OMD Poland. Jest absolwentką SGH kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne. W OMD Poland pracuje od początku 2001 roku. Zainteresowania Dagmary Robak to dobra literatura takich autorów - uwielbia twórczość Lema, Pilcha, Hemingway'a.

Działalność działu OMD Metrics, którym kieruje Dagmara Robak obejmuje przygotowywanie analiz grup celowych i danych wynikających z monitoringu mediów w systemie OMD Data Reporter a także przeprowadzanie cyklicznych, jak i jednorazowych badań świadomości marki/reklamy, modelowanie ekonometryczne w celu optymalizacji efektywności wydatków mediowych.

Głównym produktem działu OMD Metrics jest OMD Brand Tracking - syndykatowe ciągłe badanie zmian świadomości marek i reklam wykonywane w technologii CATI. W ramach badań trackingowych prowadzone są badania ponad 20 kategorii produktowych. OMD Metrics ściśle współpracuje z firmą Polskie Linie Telefoniczne - www.plt.pl , udostępniającą call-center, oraz z instytutem SMG/KRC świdczącym usługi w zakresie doboru próby do badań.

Dołącz do dyskusji: Nowe stanowisko w OMD Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl