SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe władze Rady Reklamy. Prezesem Jacek Barankiewicz

Członkowie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrali jego nowe władze na kolejną, dwuletnią kadencję. Prezesem został Jacek Barankiewicz, a skład Komisji Etyki Reklamy poszerzono o 30 proc.

Jacek Barankiewicz w latach 2006-2010 zasiadł już w zarządzie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, a przez ostatnie dwa lata wchodził w skład komisji rewizyjnej Rady. Na co dzień jest prezesem firmy DataContact oraz wiceprezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Na stanowisku prezesa Rady Reklamy zastępuje Marka Tretyna z Agory.

Do nowego zarządu Rady Reklamy oprócz Barankiewicza weszli Blanka Chmurzyńska-Brown, (reprezentująca Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego), Marek Frąckowiak (Izba Wydawców Prasy), Andrzej Gantner (Polska Federacja Producentów Żywności), Danuta Gut (Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie), Włodzimierz Schmidt (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumebrjacker), Barbara Topol (G+J Polska) oraz Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).

Z kolei nowy skład komisji rewizyjnej Rady tworzą Agnieszka Kępińska (z Kraft Foods Polska), Piotr Łysak (McCann Erickson) i Maciej Kossowski (Grupa Onet.pl).

Jednocześnie kadencję rozpoczyna Komisja Etyki Reklamy, do której dołączono arbitrów niezależnych, powiększając jej skład o 30 proc. I tak arbitrami zgłoszonymi przez kurię agencji reklamowych są Magdalena Czaja (San Markos), Olgierd Cygan (Digital One), Andrzej Garapich (Polskie Badania Internetu), Marek Janicki (niezależny ekspert), Igor Kaleński (Saatchi & Saatchi), Marta Macke (do niedawna DDB Warszawa), Zofia Sanejko (Universal McCann), Jarosław Sobolewski (IAB Polska), Wojciech Tomczak (niezależny ekspert), Teresa Wierzbowska (Redefine). Arbitrzy zgłoszeni przez kurię reklamodawców to Dawid Borowiec (PepsiCo), Przemysław Częstochowski (Kraft Foods), Olesia Frączek (Federacja Konsumentów), Robert Narojek (Lotte Wedel), Anna Obarska (Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości), Małgorzata Ołdak (Ferrero Polska), Melania Popiel (Carlsberg Polska), Marcin Senderski (niezależny ekspert), Agnieszka Tomasik-Walczak (L’Oreal Polska) oraz Paweł Wiśniewski (niezależny ekspert). Natomiast arbitrzy zgłoszeni przez kurię mediów to Małgorzata Augustyniak (AMS), Marcin Gudowicz (Telewizja Polska), Mikołaj Janicki (Pro Duct by Business Friends), Krystyna Jarosz (Press), Wojciech Kowalczyk (Atmedia), Agata Materkowska (G+J Polska), Krzysztof Mydłowski (niezależny ekspert), Bohdan Pawłowicz (Pawłowicz i Partnerzy), Wojciech Piwocki (Polskie Radio) oraz Dariusz Winkler (Present-Service Polska).

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Nowe władze Rady Reklamy. Prezesem Jacek Barankiewicz

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
oooo... a kiedy prokurator sie nimi zajmie ? bo juz najwzyszy czas
co to sa kodeksy branzowe tzw etyczne ? to sa wyimki z obowiazujacego prawa
./karne,cywilne,inne ustawy/ dotyczace danej branzy, do stosowania wewnetrz
nego w celu -osadzmy sie sami zanim inni podadza nas do sądu ! taka niby wewnetrzna kontrola, w niektorych branzach zawiera tez przepis,aby nie mowic zle o branzy, co automatycznie likwiduje wewentrzne kotrole,bo sami o sobie nigdy zle i innym tez nie pozwolimy,ale nie dotyczny to branzy reklamy,gdzie jest
duza konkurencja:) i wycinanie konkurencji na duzą kase.
wobec niespelniania a nawet wypaczenia funkcji komisji etyki reklamy do prywatnych porachunkow nazlezy stosowac prawo zewnetrzne,obowiazujace
wszystkich w kraju i podawac decyzje komisji do sadu ! firmy maja prawnikow
i nalezy nad tym popracowac ! kazde postanowienie moze byc zaskarzane
w Polsce obowiazuje dwuinstancyjnosc ! i trzeba zrobic pare spraw dla zasady
czy ci ludzie z firm znaja sie na reklamie ? czy na robieniu kasy i zarzadzaniu ?
a niezalezni esperci jaka wiedza faktyczna dysponuja ! /poza zaswiadczniami /


odpowiedź
User
olo
jest taki prosty test - co pan widzi na obrazku ?
i jezeli na zdjeciu w reklamie play panie widza zmaltertowana kobiete,
ponizona i pobita, o tu, ma pewnie siniaki z tylu :), a w lozku lezy rozwalony
mlody bysio,ktory sie smieje i az skreca ze smiechu :), to takiego widza trzeba
leczyc ! i takiego eksperta tez ! bo nie prezentuej on obiektywnej opinii,
tylko wlasne problemy !
a na zdjeciu jest zadumana pani, a w tle mlody czlowiek,ktory mowi,ze juz nie
bedzie zarabial jako meska prostytutka tylko otwiera wlasna firma/biznes i
jest to tez reklama spoleczna,chwalebna. Co z tego zrobily pseudo feministki ?
ponizeni kobiety,ktora wreszcie sobie wywalczyla prawo do chodzenia na k....
tak jak meżczyzni i tez moze miec utrzymanka,a ten sie buntuje i wymawia jej
sluzbe i sie stawia jeszcze i smiej w nos! i tego broni komisja etyki
odpowiedź
User
olo
w Polsce jest matriarchat, tylko w kilku krajach europejskich kobieta podaje do
stolu gosciom i wychodzi do swego pokoju,nie siada do stolu i nie zabiera
glosu /i nie jest to arabia/. Tylko w niektorych srodowiskach w Polsce jest jest
typowy patriarchat uwarunkowany kulturowo i finansowo, gospodarz na ojcowiz
nie bierze sobie kobiete,bo juz czas i nie ma komu robic w polu,czyli zeni sie.
I kobieta jest od pracy w domu,objesciu i w polu i rodzenia dzieci im wiecejdzieci
tym wiecej rak do pracy w polu. A jak kobieta nierobotna to odwozilo sie ja rodzi
com z powrotem ,jak wybrakowany towar. I ta swiadomosc jest nadal w tradycji.
odpowiedź