Noweinwestycje.pl – ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego

Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Noweinwestycje.pl – ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego

Noweinwestycje.pl to projekt Grupy Morizon-Gratka, który zapewnia użytkownikom dotarcie do precyzyjnie sprofilowanych ofert nieruchomości z rynku pierwotnego. W serwisie zastosowano inteligentny system rekomendacji ofert deweloperskich. Po określeniu wstępnych kryteriów, takich jak: cena, metraż, lokalizacja, a nawet bliskość sklepów, szkół, przychodni czy terenów zielonych – użytkownik otrzymuje propozycje kilku inwestycji najlepiej dostosowanych do jego potrzeb. To w znaczny sposób skraca czas poszukiwania i ułatwia ostateczny wybór.

- Dużą rolę w projektowaniu nowej wersji serwisu odegrały badania potrzeb osób poszukujących nieruchomości, które przeprowadziliśmy w trakcie pandemii. Dzięki temu w projektowaniu mogliśmy uwzględnić najnowsze trendy i potrzeby naszych użytkowników – mówi Robert Rybski, Dyrektor zarządzający segmentem deweloperskim Grupy Morizon-Gratka.

Prace nad kompletnie nową wersją serwisu trwały blisko rok. To platforma w zupełnie nowej technologii o bardzo rozbudowanej względem poprzednika części informacyjnej. Również od strony designu i UX serwis przeszedł radykalne zmiany – obecnie, w swojej kategorii jest zdecydowanie najnowocześniejszy na rynku.

- Naszą rolą jako wydawcy serwisów nieruchomości jest odpowiednie łączenie poszukujących z oferentami – deweloperami, pośrednikami i właścicielami nieruchomości. W przypadku rynku deweloperskiego wierzymy w konieczność promowania dedykowanego rozwiązania takiego jak Noweinwestycje.pl. Zadbaliśmy o najlepsze rozwiązania technologiczne, wygodę użytkowania na urządzeniach mobilnych oraz świetne dostosowanie naszego nowego serwisu do stale zmieniających się algorytmów wyszukiwarek – mówi Jarosław Święcicki, Prezes Zarządu Grupy Morizon-Gratka.

Inwestycje deweloperskie pokazywane są w serwisie w przejrzysty sposób, z jasnym wyszczególnieniem ich najważniejszych cech. To olbrzymi atut zarówno dla ceniących komfort i użyteczność poszukujących, jak i dla deweloperów, którym zależy na jak najlepszym zaprezentowaniu swoich nieruchomości.

Wraz z uruchomieniem serwisu Noweinwestycje.pl, Grupa Morizon-Gratka daje deweloperom możliwość prowadzenia i optymalizacji kampanii promocyjnych dla poszczególnych inwestycji kierowanych do precyzyjnie dobranych grup użytkowników. Wiąże się z tym także sposób rozliczenia za promocję w serwisie. Deweloperzy płacą wyłącznie za pozyskane przez serwis unikalne kontakty. Nowy serwis stawia też na pełną transparentność, dostarczając deweloperom cykliczne raporty ze statystykami poszczególnych ofert nieruchomości.

 

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"