SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi klienci farmaceutyczni Proinwest Art Meritum

Grupa Reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) wygrała przetarg na obsługę marki Flavamed koncernu Berlin - Chemie oraz przetarg na obsługę kolejnej marki koncernu Pfizer - preparatu Aricept. Jest to już piąty preparat tego koncernu obsługiwany reklamowo przez PAM.

Koncern Berlin - Chemie, nowy klientem PAM, obecny jest na polskim rynku od 9 lat, a znany jest między innymi jako producent leku Fastum. W przetargu na obsługę marki Flavamed wzięły udział 4 agencje. "To, co wyróżniło i zadecydowało o wyborze PAM było bardzo dobre zrozumienie briefu i co za tym idzie, przedstawienie kreatywnego, zgodnego z założeniami kampanii podejścia do projektu" - powiedział Patryk Martynus, Brand Manager marki Flavamed.

Kampania przygotowana przez PAM skierowana jest do lekarzy internistów oraz matek małych dzieci. Głównym motywem kampanii jest zaprezentowanie marki Flavamed jako smacznego i słodkiego lekarstwa dla dzieci, o malinowym smaku. Działania agencji mają podkreślać wyjątkowość preparatu, który jako jedyny w swojej kategorii dostępny jest w dwóch formach: syropu (o słodkim, malinowym smaku) i niewielkich tabletkach (łatwe do połknięcia, z dodatkowymi nacięciami do zmniejszenia wielkości). Sam pomysł kreacji nawiązuje w sposób dosłowny do smaku preparatu, stąd właśnie - "Malinowy Król". W layoucie prasowym znalazła się korona zamiast zakrętki na butelce, symbolizująca elegancję, szlachetność, delikatność, czyli królewskie walory oraz barwy: czerwień i złoto. A wszystko to ma na celu podkreślenie wyjątkowości leku - Króla wśród syropów, który jako jedyny ma przyjemny, malinowy smak i w związku z tym jest chętnie spożywany przez dzieci.

Drugi wygrany przetarg farmaceutyczny dotyczy obsługi budżetu reklamowego marki Aricept, leku na chorobę Alzheimera. Aricept jest preparatem innowacyjnym, wydawanym na receptę. Kampania reklamowa jest więc skierowana przede wszystkim do lekarzy.

Zadanie Agencji polegało na stworzeniu przekazu wyróżniającego Aricept na tle konkurencji. Jest to bowiem jedyny lek na nieuleczalną dotąd chorobę Alzheimer'a, który spowalnia proces degradacji funkcji poznawczych chorego do 6 lat, a więc dłużej niż inne leki. "Wyzwaniem dla Agencji było zbudowanie przekazu wiarygodnego dla lekarzy, który nie byłby nadobietnicą" - mówi Janusz Śmiłek Account Director w PAM. Zwyciężyło hasło reklamowe zaproponowane przez PAM - "Alzheimer odbiera, a Aricept oddaje...na maksymalnie długi czas". Obecnie Agencja pracuje nad kompletem materiałów promocyjnych dla przedstawicieli medycznych (foldery, remindery, ulotki, bloczki i inne). Aricept, to kolejny brand firmy Pfizer, obsługiwany przez Agencję. Dotychczas były to marki: Neurontin, Cardura XL, Fibrolan i Dalacin.

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci farmaceutyczni Proinwest Art Meritum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl