SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi klienci Mediagram

Nowi klienci i ludzie Mediagramu

Ronson Development Group oraz Warszawska Szkoła Fotografii powierzyły obsługę public relations agencji Mediagram. Zespół agencji powiększył się o dwóch Kierowników Projektu.

Firma deweloperska Ronson Development Group powierzyła Mediagramowi kompleksową obsługę z zakresu public relations korporacyjnego i produktowego. Do projektów realizowanych przez firmę należą warszawskie osiedla mieszkalne: Słoneczny Skwer na Ochocie, Pegaz na Wyścigach oraz Twój Biały Dom na Kabatach. Firma planuje również dalsze inwestycje na terenie Warszawy.

Warszawska Szkoła Fotografii jest niepubliczną placówką edukacyjną prowadzącą dwuletnie studium z zakresu fotografii artystycznej i komercyjnej oraz semestralne kursy fotograficzne dla amatorów. W ramach promocji szkoły Mediagram zajmie się relacjami z mediami oraz przygotowaniem i realizacją działań promocyjnych skierowanych do osób aktywnie uczestniczących w życiu kulturalnym.

Zespół Mediagramu powiększył się w ostatnim czasie o dwóch nowych Kierowników Projektu. Beata Patuszyńska była wcześniej Kierownikiem Działu Strategii i Analiz w Instytucie Monitorowania Mediów. Piotr Lato - były uczestnik pierwszej edycji programu BIG BROTHER - ostatnie lata spędził na działalności medialnej i producenckiej. W tej chwili agencja zatrudnia pięć osób.
Agencja public relations Mediagram działa od listopada 2003 roku. Głównym obszarem jej specjalizacji jest rynek nieruchomości. Do jej klientów należy: centrum handlowe Blue City, biurowiec Millennium Plaza oraz firma doradztwa kredytowego Dom Kredytowy Notus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Mediagram

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl