Nowy copywriter w Demo

Do działu kreacji Demo przyjęto Konrada Kacperczyka na stanowisko copywritera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do działu kreacji Demo przyjęto Konrada Kacperczyka na stanowisko copywritera. Agencja cały czas poszukuje także dalszych kandydatów do pracy w dziale kreacji Demo - zarówno na stanowisku copywritera, jak i grafika.

Konrad Kacperczyk trafił do Demo z bagażem praktyk zawodowych z firm o profilu mediowym: Point Group, MTV Polska oraz TBWA Warszawa. Jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie kończy także drugi kierunek w Wyższej Szkole Mediów w Warszawie (specjalizacje - Promocja i Reklama oraz Public Relations).

Przyjęcia nowych ludzi do Demo są związane z refreshingiem, który trwa w agencji. W jego ramach zmieniona została struktura firmy, polityka sprzedażowa, a także tożsamość wizualna Demo. Agencja komunikuje te zmiany w trwającej obecnie autopromocyjnej kampanii reklamowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"