SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy Dyrektor Działu Obsługi Klienta

Wczoraj w Leo Burnett Warszawa nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Działu Obsługi Klienta.

Michelle Milos, która po blisko trzech latach spędzonych w Polsce wraca do Kanady, zastąpiła Monika Jabłońska, dotychczas Dyrektor ds. Rozwoju Agencji.

Monika Jabłońska pracuje w Leo Burnett Warszawa od ponad 11 lat i przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej w Dziale Obsługi Klienta. Odbyła w tym czasie szereg specjalistycznych szkoleń organizowanych przez międzynarodową sieć Leo Burnett dla najbardziej utalentowanych i obiecujących menedżerów agencji. Monika pracowała dla największych sieciowych Klientów agencji, takich jak Philip Morris czy Fiat Auto, ale także dla wielu Klientów pozyskanych przez Leo Burnett Warszawa lokalnie, np.: Sony, PKN Orlen, Commercial Union, Polkomtel czy Hoop.

„Jestem przekonany, że Monika jako jedna z najbardziej doświadczonych osób w branży reklamowej na polskim rynku, jest doskonale przygotowana do wypełnienia swojej nowej roli, ku zadowoleniu agencji i jej Klientów.” – powiedział Jarosław Ziębiński, Dyrektor Zarządzający Leo Burnett Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Działu Obsługi Klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl