SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dyrektor kreatywny w Grey Worldwide

Katarzyna Sośnierz została dyrektorem kreatywnym w agencji Grey Worldwide Warszawa.

- Szukaliśmy odpowiedniej osoby na stanowisko dyrektora kreatywnego w Grey od października ubiegłego roku i rozmawialiśmy z wieloma kandydatami. Okazało się, że najlepsza osoba jest u nas w firmie - mówi Piero Leone, prezes firmy w Polsce oraz CEO Grey Global Group na Europę Środkowo-Wschodnią.

Poprzednio dyrektorem kreatywnym Grey Worldwide Warszawa był Maciej Nowicki, który odszedł z agencji w październiku 2006 roku.

Katarzyna Sośnierz ukończyła Teatrologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Była wcześniej związana z Grey przez 6 lat (1999-2005). Potem pracowała w Scholz & Friends na stanowisku associated creative director, ale jesienią ubiegłego roku wróciła do Grey, jako group creative director.

Sośnierz dotychczas pracowała dla takich klientów jak: Alima Gerber (Frugo, Gerber), Bestfood (Knorr), Grupa Żywiec (Tatra, Specjal, Freeq), Idea, Netia, Nokia, Prima, P&G, TOZ, Hochland, Radio 94, Masterfood. Za swoją pracę otrzymała wiele nagród m.in. Epica, Golden Drum, AdForum, Kreatura i EFFIE.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor kreatywny w Grey Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl