SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dyrektor marketingu Axel Springer Polska

Beata Mońka w Axel Springer Polska

Zarząd wydawnictwa Axel Springer Polska poinformował, iż z dniem 1 lutego 2004 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Sprzedaży oraz równocześnie Członka Zarządu firmy obejmie Beata Mońka. Podlegać jej będą Biuro Reklamy oraz dział promocji wydawnictwa.

Z wykształcenia jest ekonomistą (SGH w Warszawie - wydział HZ, kierunek menedżerski i Swinburne University of Technology - Business Faculty w Melbourne, Australia). Pracę w reklamie rozpoczęła w 1993 r. w Young&Rubicam w Australii. Później pracowała w agencji Grey Warszawa, a od lutego 1997 r. w Corporate Profiles DDB. W tym czasie najpierw jako Group Account Director odpowiadała m.in. za obsługę firm: Levi's, Soraya, Stomil Olsztyn, Elite, Nissan, Shell, ZPT Kruszwica, Wizja TV, Idea Centertel.

Od stycznia 2000 r. pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego i Członka Zarządu Corporate Profiles DDB.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu Axel Springer Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl