Nowy Dyrektor w Polskiej Telefonii Cyfrowej

We wrześniu 2004 r. stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej objął Wojciech Kliniewski

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Lider, dynamiczny, o wysokim poziomie samomotywacji i orientacji na rezultat, szeroko rozumiejący zagadnienia rynkowe i  biznesowe. Wymagający optymista z dużympoczuciem humoru" - oto jak w kilku słowach można opisać Kliniewskiego. W PTC odpowiedzialny jest za działania komunikacyjne marki Era.

Wojciech Kliniewski swoje dotychczasowe życie zawodowe spędził w koncernie Unilever Polska, gdzie pracował od 1994 roku. Przeszedł w nim przez wszystkie szczeble kariery, począwszy od stanowiska asystenta w dziale marketingu, aż do stanowiska Dyrektora Sprzedaży, członka zespołu zarządzającego Algidą. Na początku współtworzył pionierskie kampanie reklamowe dla Polleny 2000 oraz innych marek z kategorii domowych środków czystości. Kolejnym etapem kariery była praca w zespole Algidy, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych, Odpowiedzialny był za takie marki jak: Magnum, Carte d'Or, Viennetta, Callipo, Big. W tym czasie Algida zdobyła wiodącą pozycję we wszystkich najważniejszych kategoriach produktowych. Ostatnio jako dyrektor sprzedaży w Aligidzie odpowiadał m.in. za planowanie strategiczne, nadzór oraz egzekwowanie programów handlowo-dystrybucyjnych. Zbudował i kierował 300 osobowym zespołem handlowców..

Wojciech Kliniewski ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu,  studiował także w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Hadze (Holandia) oraz na Uniwersytecie w Hull (Wielka Brytania).

Ceni w życiu różnorodność i równowagę pomiędzy sferą zawodową i innymi obszarami życia. Od wielu lat pasjonuje się sportami walk wschodu - aktywnie uprawia Aikido.          W wolnych chwilach pielęgnuje własny ogród. Jest koneserem win i dobrej kuchni. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu