SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dział marketingu firmy Ruch

Ruch SA zakończył proces restrukturyzacji działu marketingu.

Dyrektorem działu marketingu jest Wiktor Miłkowski - podał serwis "Media&Marketing Polska".

Zastępcą dyrektora marketingu w Ruchu jest Maciej Karolak. Trade marketingiem kieruje Rafał Kiersk, wcześniej zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu sieci Żabka. Kierownikiem ds. promocji został Radzisław Elias.Kierownikiem ds. zarządzania kategoriami produktów został Michał Żebro. Na stanowisko kierownika ds. badań awansowała Krystyna Zacheja, a na stanowisko kierownika ds. nowych usług Paweł Mawricz.

Dział marketingu spółki Ruch SA zatrudnia obecnie ponad 20 osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy dział marketingu firmy Ruch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl