SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Nowy Dzień": wysoki nakład, słaba sprzedaż

Jak wyglądała w listopadzie - dzień po dniu - sprzedaż i nakład "Nowego Dnia"?

Znamy juz oficjalne wyniki sprzedaży nowej gazety codziennej "Nowy Dzień" (Agora), która na rynku pojawiła się 14 listopada 2005 roku.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) wynika, że średnia sprzedaż "Nowego Dnia" w listopadzie ubiegłego roku wyniosła 210 972 egz..

Najlepiej sprzedało się wydanie z 30 listopada, gdy do dziennika 'Nowy Dzień' była dołączona, za darmo, płyta muzyczna z pierwszej część serii 'Leksykon Budki Suflera'.

Najgorszy wynik gazeta zanotowała w sobotę, 26 listopada, gdy sprzedaż wyniosła tylko 120 585 egz..

 

Tytul pismaData wydanianakladSprzedaż egz.Rozp. płatne razem
Nowy Dzień2005-11-14812180398813398813
Nowy Dzień2005-11-15808004214018214018
Nowy Dzień2005-11-16800000188574188574
Nowy Dzień2005-11-17799940238468238468
Nowy Dzień2005-11-18801164171943171943
Nowy Dzień2005-11-19800563138567138567
Nowy Dzień2005-11-21700490171517171517
Nowy Dzień2005-11-22700671148209148209
Nowy Dzień2005-11-23701018154064154064
Nowy Dzień2005-11-24701082244699244699
Nowy Dzień2005-11-25700725126128126128
Nowy Dzień2005-11-26600225120585120585
Nowy Dzień2005-11-28600781133878133878
Nowy Dzień2005-11-29549859124038124038
Nowy Dzień2005-11-30595279591080591080
Sumy dla: Nowy Dzień1067198131645813164581
Średnie dla: Nowy Dzień711465210972210972

- "Nowy dzień" powinien być rentowny na poziomie operacyjnym po trzecim roku działalności, czyli w 2008 r. - zapewniał w dniu debiutu gazety Zbigniew Bąk, wiceprezes Agory. - Przy założeniu braku zmian strukturalnych na rynku prasowym, w ciągu pierwszych trzech lat planujemy ponieść wydatki gotówkowe od 60 do 80 milionów złotych.

"Na podstawie wyników badań marketingowych spółka szacuje, że jeszcze w 2005 roku "Nowy Dzień" uplasuje się w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się dzienników w Polsce. Zgodnie z założeniami spółki, osiągnięcie średniej tygodniowej sprzedaży egzemplarzy na poziomie 250.000 powinno zapewnić sukces finansowy przedsięwzięcia" - podała w listopadzie Agora.

Naczelnym gazety "Nowy Dzień" jest Jerzy Wójcik,  jego zastępcy to - Bożena Makowska, Grzegorz Piechota i Jarosław Śliżewski. Za koordynację całego projektu odpowiada Wojciech Fusek, wydawca dziennika.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Nowy Dzień": wysoki nakład, słaba sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl