Nowy Jork uruchamia globalną kampanię reklamową

Nowy Jork uruchamia wartą 30 milionów dolarów globalną kampanię reklamową, której celem jest promocja miasta jako atrakcji turystycznej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mająca potrwać dwanaście miesięcy akcja wspierana jest przez takie marki jak American Express, American Airlines i Travelocity. Będzie ona prowadzona w największych amerykańskich miastach, a także w Europie, Brazylii, Kanadzie i Australii.

Na kampanię złożą się m.in. działania w internetowych portalach informacyjnych, prasie i na nośnikach outdoor. Za kreację odpowiedzialna jest NYC & Company, oficjalna nowojorska organizacja zajmująca się promocją miasta.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie