Nowy klient agencji Headlines

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication wygrała przetarg na obsługę portfolio OTC firmy Bayer Healthcare.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Umowa, obowiązująca od marca, obejmuje opracowywanie strategii i realizację działań PR dla czołowych marek Bayer, jak: Aspirin, Biovital czy Rennie. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Bayer Healthcare to światowy lider rynku farmaceutycznego. Działalność Bayer Healthcare w Polsce obejmuje zarówno ochronę zdrowia ludzkiego, produkty weterynaryjne, jak i diagnostykę i farmację. Misją oddziału jest tworzenie innowacyjnych produktów służących ochronie zdrowia i profilaktyce zdrowotnej, gwarantujących wysoką jakość życia.

Agencja Headlines zajmuje się obsługą PR marek OTC wchodzących w skład działu Consumer Care. Na rynku polskim dział Consumer Care oferuje leki bez recepty (tzw. produkty OTC).

"Przetarg na obsługę działań PR został ogłoszony przez firmę Bayer z końcem roku 2005. Proces wyboru Agencji trwał około dwóch miesięcy. Składał się z przedstawienia Agencjom pisemnych briefów oraz prezentacji i dyskusji ofert wśród Category Managerów, Marketing Managera oraz Corporate PR Managera. Agencja Headlines przedstawiła bardzo ciekawe propozycje działań dotyczące marek Bayer Consumer Care. Jednocześnie Agencja Headlines zaprezentowała kompetentny i dedykowany Zespół do współpracy z firmą Bayer. Jesteśmy przekonani, że realizacja naszych wspólnych projektów przyczynią się do wzrostu zainteresowania mediów oraz pacjentów preparatami OTC firmy Bayer. Z niecierpliwością czekamy na realizację pierwszych wspólnych projektów" - Hanna Zalewska-Babicz, Marketing Manager, Bayer Consumer Care.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu