SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient agencji Prelite

Agencja Prelite nawiązała współpracę z poznańską firmą odzieżową Semax, właścicielem marek Deep, Hot Oil i Vabbi Factory Outlet.

Tym razem Prelite zajmie się obsługą media relations wszystkich trzech marek.

Obecny kontrakt jest następstwem wcześniejszej owocnej współpracy. Obie firmy współpracowały od września do końca grudnia 2005 roku. Wtedy zadaniem agencji była obsługa media relations wydarzeń związanych z siecią Vabbi FO. Nowo podpisana umowa zakłada kontynuację współpracy z Vabbi i wspomaganie kampanii promocyjnej Deepa. Motywem przewodnim działań związanych z marką Hot Oil będzie informowanie o rozwoju sieci w oparciu o franchising.

Semax pojawił się na rynku przed siedemnastoma laty. Początkowo był hurtownią odzieży. Dziś spółka zatrudnia ponad 150 osób i każdego roku zwiększa swoje przychody o 30 do 50%. Wszystkie marki Semaxu są obecne za granicą, a Vabbi FO jest największą siecią sklepów outletowych w Europie Środkowo – Wschodniej.

Deep jest marką młodzieżową odzieży typu casual. Powstał w 1992 roku jako producent t-shirtów. Obecnie jest najlepiej sprzedającą się marką Semaxu. W Polsce jest 40 salonów Deep. W tym roku liczba ta ma się zwiększyć do 72. Planowane są też otwarcia salonów w Moskwie i Pradze.

Vabbi Factory Outlet to sieć działająca na zasadzie stałej wyprzedaży. Towar w sklepach Vabbi jest pełnowartościowy. Pochodzi z końcówek serii lub z minionych sezonów. Obecnie sieć posiada 26 punktów handlowych w kraju i 1 w Wilnie.

Hot Oil jest najmłodszą marką Semaxu. Pierwszy salon Hot Oila powstał w Warszawie w 2002 roku. Jej grupą docelową są dzieci w wieku od 5 do 11 roku życia.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient agencji Prelite

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl