Nowy klient Double Brand

Agencja Double Brand wygrała przetarg na restylizację logotypu, przygotowanie key visual oraz opracowanie strategii promocji i komunikacji Cafe News.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji Double Brand należy restylizacja logotypu Cafe News, opracowanie nowego key visual (głównego motywu), który zagości na odpowiednio dobranych, zróżnicowanych nośnikach i w materiałach POS oraz przygotowanie projektu graficznego strony Cafe News. W następnej kolejności Double Brand stworzy także projekty stron nowych produktów, które będą wprowadzane przez Cafe News w najbliższym czasie.

Agencja Double Brand będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej Cafe News z wykorzystaniem różnych nośników reklamowych (bannery, billboardy, reklama prasowa, mailing, materiały POS).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"