SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient IMR advertising by PR

Amerykańska firma Hamida Pharma podpisała w styczniu roczną umowę z możliwością przedłużenia z agencją IMR advertising by PR.

Agencja będzie odpowiadała za marki: BodyPure, BodyShape suplement diety i BodyShape krem. Do tej pory IMR była odpowiedzialna za PR innych produktów Hamida Pharma takich jak Mylagan, Rheumafort i schorzenie o nazwie fibromialagia.

Zakres planowanych działań obejmuje m.in. współpracę z czasopismami kobiecymi, poradnikowymi, zdrowotnymi, organizację  kampanii budującej świadomość społeczną na temat zdrowego trybu życia i promocję sprzedaży. W ramach projektu będzie miała również miejsce seria spotkań prasowych z udziałem specjalisty od żywienia, instruktora fitness i kosmetologa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy klient IMR advertising by PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl