SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient PRO Media House

SM-MEDIA SA powierzyła PRO Media House obsługę medialną zaplanowanej na 2005 rok kampanii reklamowej, która ma promować nową usługę telekomunikacyjną

 "Ze względu na ściśle określoną grupę docelową i selektywny zasięg terytorialny planowanej kampanii zdecydowaliśmy się na wybór mediów PRO, jako najbardziej efektywnego kanału komunikacji. Liczymy, że doświadczenie PRO Media House pozwoli nam w maksymalny sposób wykorzystać potencjał tych mediów w zakresie precyzyjnego dotarcia do odbiorców" - powiedziała Iwona Rudolf, Specjalista ds. Marketingu w SM-MEDIA SA.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient PRO Media House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl