Nowy konkurs Plus GSM

Renault Megane dla znawcy kultury

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do 21 października br. trwa konkurs SMS "Kulturoznawca", przeznaczony dla abonentów i użytkowników Plus GSM. Pytania konkursowe dotyczą szeroko pojętej tematyki związanej z kulturą (film, muzyka, literatura, teatr, sztuka itp.).

Konkurs składa się z 13 niezależnych etapów, w tym 12 Konkursów Codziennych i Finału. Aby wziąć udział w Konkursie Codziennym, należy wysłać SMS o treści START pod numer 7177. W odpowiedzi wysłane zostanie pierwsze pytanie konkursowe z kilkoma wariantami odpowiedzi, z których jedna jest prawidłowa. Po wysłaniu odpowiedzi uczestnik konkursu otrzyma kolejne pytanie. Za każdą prawidłową odpowiedź przyznawany jest 1 punkt. Po zakończeniu każdego etapu 100 osób z największą liczbą punktów zaproszonych zostanie do rozegrania "dogrywki". W tej części wysłane zostanie tylko jedno pytanie, jednak bez żadnych podpowiedzi. Osoba, która odpowie w najkrótszym czasie, zostanie zwycięzcą. W dogrywce należy wysyłać SMS pod numer 7187.

W Finale obowiązują podobne zasady jak w Konkursach Codziennych. Aby wziąć udział w konkursie finałowym, należy przynajmniej raz zarejestrować się w jednym z Konkursów Codziennych i między 18 a 20 października br. wysłać słowo FINAL pod numer 7177. 21 października najlepsza "setka" finału będzie walczyć o samochód Renault Megane II.

Opłata za wysłanie wiadomości SMS pod numery 7177 oraz 7178 wynosi 1 zł + VAT (1,22 zł z VAT). Regulamin oraz opis konkursu dostępny jest na stronie www.reg.emisja.pl, poza tym w sieci Plus GSM pod numerem 2601 oraz w sieci Sami Swoi pod numerem 8877.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu