Nowy Pakiet w Adnecie

Pakiet "Małe i Średnie Przedsiębiorstwa" w ofercie Ad.net

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Właściciele oraz pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw są grupą bardzo aktywnie korzystającą z Internetu. Zarazem jako inwestorzy i osoby dokonujące przemyślanych zakupów stanowią niezwykle atrakcyjną grupę celową dla reklamodawców. Dlatego też sieć reklamowa Ad.net postanowiła wprowadzić do swojej oferty nowy produkt - Pakiet "Małe i Średnie Przedsiębiorstwa" (TOP MSP).

Pakiet ten zapewnia dotarcie do ponad 350 tysięcy użytkowników. W skład pakietu TOP MSP wchodzą witryny najczęściej odwiedzane przez przedsiębiorców. Są to zarówno serwisy o tematyce gospodarczej i informacyjnej (CIRE, Ekoinfo, Getin, Infor, Tygodnik Finansowy), wortale zawierające porady prawne i podatkowe (E-insurance, PIT, VAT), jak i serwisy branżowe (AutoEFL, PortalBudowlany, Budinfo)

Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.net S.A. podkreśla, że nowy produkt jest odpowiedzią na potrzeby rynku i reklamodawców: "Coraz więcej zapytań klientów dotyczy emisji reklam do sektora MSP. Z drugiej strony sporą popularnością cieszą się stworzone przez nas pakiety Premium - sprzedaż łączona najlepszych wortali tematycznych. Dzięki jakości portfolio sieci Ad.net jesteśmy w stanie zaproponować klientom propozycję opartą o znane tytuły (także te niszowe), po najatrakcyjniejszych na rynku cenach."

Obecnie Ad.net oferuje 8 Pakietów Premium: TOP 6$, TOP MSP, TOP Mobile, TOP Newsroom, TOP RMM, TOP Szkoła-Edukacja, TOP Panie, TOP Panowie, TOP Muza. Pakiety te stanowią połączenie unikalności najlepszych serwisów Ad.net i efektywności kosztowej, jaką daje sprzedaż pakietowa. Specjalnie przygotowane produkty reklamowe, odpowiadają różnym potrzebom reklamodawców, oferując najwyższą efektywność w zakresie promocji on-line. Wszystkie produkty wchodzące w skład Pakietu Premium opierają się o pełen zakres form reklamy internetowej, takich jak: Baner, Expand baner, Billboard, Pop up, Pop under, Brandmark, Top Layer, Interstitial, oraz inne niestandardowe kreacje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu