SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy projekt B2B gazety "Fakt"

"Faktostory" - najnowszy projekt B2B gazety "Fakt" - to kampania reklamowa, która prezentuje dziennik jako lidera rynku prasowego.

"Faktostory" jest cyklem komiksów przedstawiających oryginalne, zabawne scenki. W dowcipnych historyjkach biorą udział znani ludzie branży mediowej.

- Celem kampanii jest umacnianie pozytywnych, przyjaznych relacji Biura Reklamy 'Faktu' oraz samego 'Faktu' ze światem mediów i reklamodawcami - czytamy  w komunikacie.

Kampania  wystartowała 5 października na łamach pisma branżowego Media & Marketing. Kolejne odcinki  publikowane są celowo na ostatnich stronach magazynu - w dziale Ludzie: W kręgach, poświęconych zwykle relacjom z imprez mediowych, jako przekaz lekki w formie, budzący pozytywne skojarzenia.

Kampania została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy projekt B2B gazety "Fakt"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl