SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy spot Lecha na wakacje

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała nowy etap kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska SA)

Rozpoczęta wczoraj w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVN Siedem, Polsat Sport, Discovery Channel, Planete, MTV Polska, Viva Polska) oraz na billboardach kampania nawiązuje do poprzednich działań Lecha. Akcja reklamówki zatytułowanej ”Wodospad” także pokazywana jest na wspak - od końca do początku. Hasło ”Będzie się działo” zmieniono na ”Będzie się działo orzeźwiająco”. Wsparcie kampanii stanowią działania w Internecie oraz eventy w hipermarketach, gdzie za pokonanie specjalnie zainstalowanych wodnych kaskad klienci będą otrzymywali darmowego Lecha.

 Media w kampanii zaplanował i zakupił Starcom. 

Dołącz do dyskusji: Nowy spot Lecha na wakacje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl