Nowy spot reklamowy napoju Sprite

Od 17 lipca, w ramach trwającej od marca kampanii pod hasłem 'Pragnienie nie ma szans', rusza nowy spot reklamowy napoju Sprite.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spot będzie kontynuacją serii zaskakujących i prowokacyjnych filmów reklamowych ze Sprite’em i Pragnieniem, w których role wciela się dwóch młodych ludzi: Chudy i Kudłaty. Niezaleznie od tego kto w danym momencie jest Spritem a kto Pragnieniem, pewne jest jedno: zawsze z Pragnieniem wygrywa Sprite.

   

Dotychczasowe działania w ramach kampanii „Pragnienie nie ma szans” przełożyły się na doskonałą sprzedaż napojów tej marki i rekordowo wysokie wyniki badań wizerunkowych przeprowadzonych wśród konsumentów. Oparta na przekonaniu, że nastolatki cenią niezależność i chcą wyrażać siebie w swobodny sposób, kampania znacznie wzmocniła postrzeganie Sprite jako niezależnej, szczerej i młodzieżowej marki, która wyznacza trendy.

Nowy spot reklamowy pt. „Garnitur” jest najbardziej wyrazistą i najbardziej zaskakującą produkcją kampanii „Pragnienie nie ma szans”. Surrealistyczna akcja przedstawiająca Kudłatego jako Pragnienie ubranego w garnitur uszyty z ... mięsa, dowodzi, że granice prowokacji są pojęciem względnym.

Spot pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN Siedem oraz w kanałach młodzieżowych: MTV i Viva. Kampanię na polski rynek zaadaptowała agencja Gruppa66 Ogilvy.

Kampanię niezmiennie będzie wspierać internetowy serwis http://www.sprite.pl/, gdzie, m.in. można obejrzeć wszystkie dotychczasowe filmy reklamowe z Chudym i Kudłatym w roli Sprita i Pragnienia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"