SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa „Wprost”

Pod hasłem „Nowy wydawca, nowe możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. W internetowych serwisach branżowych „Wprost” promuje nowe możliwości reklamowe na swoich łamach.

„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa „Wprost”

Kampania „Nowy wydawca, nowe możliwości” skierowana jest przede wszystkim do branży marketingowo-reklamowej. Billboardy i bannery „Wprost” są emitowane w newsletterach serwisów Wirtualnemedia.pl, Media & Marketing Polska oraz Mediarun.pl. W

Hasło kampanii nawiązuje w ten sposób do nowych form reklamowych, które pojawiły się ostatnio w tygodniku. Są to m.in. projekty specjalne – dodatki w ramach głównego grzbietu pisma, poświęcone m.in. tematyce domu, zdrowia, finansów i ekonomii, a także kolekcje DVD, wydania okolicznościowe i specjalne.

Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje odpowiada Media Point Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa „Wprost”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
samozwaniec
Na nic zabiegi nowej ekipy - Wprost bedzie nadal spadalo.Czytelnicy stracili zaufanie do dobrego - niegdys - tygodnika opinii wskutek obsadzenia na mostku kapitanskim redaktora,z cechami oszoloma politycznego.Jego zajmowanie sie wylacznie wlasnym imagem,polegajace na 100 wystepach w telewizorniach miesiecznie,uczynilo go na moment najczesciej widzianym komentatorem sceny politycznej.Jakosc tych wystapien byla niska,mimo staran autora.Mial jedna podstawowa wade,ktora go sparalizowala:bil w beben jednej opcji politycznej;drugiej nie widzac albo widzac ja jedynie w najczarniejszych barwach.Nastapilo zmeczenie materialu.I wyplucie czlowieka wraz z tytulem,ktorym zarzadzal.Nowa naczelna nie ma potencjalu na kierowanie Wprost.Zespol sie rozpadl.Trzeba nowych twarzy.Nowej koncepcji.I wybitnego admirala na mostku kapitanskim.Wtedy jest szansa na zatrzymanie spadku.
8 8
odpowiedź