Nowy "Zbuduj dom"

Dwumiesięcznik "Zbuduj dom" debiutuje jako miesięcznik

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pismo zostało całkowicie odmienione: ma nową makietę, większy format i więcej stron, jest drukowane na innym niż dotychczas papierze. Zmieniła się również zawartość merytoryczna magazynu. Nowej koncepcji "Zbuduj dom" towarzyszy kampania promocyjna - czytamy w komunikacie praowym wydanictwa Murator.

"Są pisma budowlane, które podpowiadają, jak krok po kroku budować dom, jak radzić sobie z wykonawcą i sukcesem zakończyć budowę. Są katalogi z projektami domów. Nie ma jednak magazynu dla marzycieli, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę ku własnemu domowi. Pisma, które także kobiecie podpowiadałoby, jaki wybrać projekt, by dom odpowiadał potrzebom jej i całej rodziny, był funkcjonalny i wygodny. "Zbuduj dom" pomaga również odnaleźć się w bogatej ofercie materiałów i technologii budowlanych." - tłumaczy Renata Krzewska, członek Zarządu Wydawnictwa MURATOR. "Miesięcznik "Zbuduj dom" wprowadza nietypowe i różnorodne formy reklamy. Jest to zgodne z oczekiwaniami naszych reklamodawców, ale jednocześnie dopełnia treść pisma, na czym korzysta Czytelnik" - dodaje Renata Krzewska.

W nowym miesięczniku zmieniło się bardzo dużo. Pismo ma większy format, sztywną okładkę i jest drukowane na błyszczącym papierze. Teraz miesięcznik "Zbuduj dom" ma dwa razy więcej stron - blisko 100. Magazyn ukazuje się w nowej makiecie, a do loga pisma dodano nadtytuł "Zrealizuj swoje marzenia".

Zmiany wprowadzono również do treści pisma. Całkowitą nowością są artykuły psychologiczne pt. "Okiem psychologa". Co miesiąc Czytelnicy będą mogli śledzić zmagania Kasi i Piotra, którzy zdecydowali się wyprowadzić z mieszkania w bloku i wybudować dom. Co w związku z tym przeżywają razem i każde z osobna, jak myśli i zachowuje się w obliczu takiego przedsięwzięcia kobieta, a jak mężczyzna, przedstawi psycholog.

Ukazanie się nowego miesięcznika wspiera kampania promocyjna w rozgłośniach. W Warszawie i Poznaniu pismo będzie reklamowane na miejskich autobusach. Kampania promocyjna obejmie również w magazyny Wydawnictwa MURATOR oraz serwisy internetowe.

Dwumiesięcznik "Zbuduj dom" zadebiutował na rynku w 2003 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski