SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy znak firmowy Telekomunikacji Polskiej

Telekomunikacja Polska zmienia znak firmowy - do znanego skrótu TP dołącza logo partnera strategicznego France Telecom

W symboliczny sposób otwiera to nowy rozdział w historii Firmy, która z instytucji postrzeganej jako "urząd ds. telefonów", staje się nowoczesną firmą. Nowy znak podkreśla także, że TP jest ważnym podmiotem w Grupie FT - czytamy w komunikacie TP.

- Nowy znak to obietnica, którą składamy Klientom. Będziemy stale ulepszać ofertę i jakość obsługi - powiedział Marek Józefiak, prezes TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ - Naszym celem jest zapewnienie Klientom TP dostępu do tego samego standardu usług, z jakiego korzystają klienci w wielu krajach Europy. Jesteśmy przekonani, że marka TP stanie się synonimem firmy nowoczesnej, proklienckiej, godnej zaufania, potrafiącej sprostać nowym wyzwaniom. Zrobimy wszystko, aby tak się stało. - dodał.


Logo France Telecom

Nowe logo TPSA

Zmiana symbolu podkreśla przemiany, jakie przeszła TP i podsumowuje to, co Firma osiągnęła w ciągu ostatnich 2 lat. Nowe logo ma być symbolem nie tylko dokonanej już przemiany, ale przede wszystkim przyszłego rozwoju TP. Dla Klientów ma stanowić zapewnienie wejścia w etap integracji usług telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz usług internetowych.

Dla pracowników TP nowy znak ma być impulsem do zmiany stylu pracy, zachowania i działania tak, aby móc sprostać oczekiwaniom Klientów. Dla akcjonariuszy - silna, stabilna i wiarygodna marka, to gwarancja realizacji planów i umocnienia pozycji na konkurencyjnym rynku.

Fakt, iż nowy symbol zawiera znany większości Polaków skrót TP, w naszym tradycyjnym niebieskim kolorze, w prostym kroju jest dowodem na to, że firma nie odcina się od przeszłości - jest świadoma swojej historii, bo to oznacza również świadomość własnego rozwoju. Nadal jest TELEKOMUNIKACJĄ POLSKĄ.

Większość światowych telekomów w miarę zmiany swojej pozycji i filozofii działania, przeszła taką symboliczną zmianę. Chodzi o podkreślenie przemiany, która się już dokonała, jak również woli dalszego rozwoju. Przykładem może być France Telecom czy British Telecom.

Dodanie znaku France Telecom podkreśla przynależność TP do światowej Grupy FT. Jednak znak ten można interpretować szerzej. Jest w nim zawarte przesłanie o nowych możliwościach komunikacji. Symbol & wykorzystany w logotypie strategicznego partnera TP oznacza "i" - czyli mówi o łączeniu.

Dołącz do dyskusji: Nowy znak firmowy Telekomunikacji Polskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl