SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nóż przeznaczenia w IKEA

IKEA promuje się na Facebooku nawiązując do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflixie. Reklamuje nóż przeznaczenia.

Article

W ostatnich dniach na profilu IKEA na Facebooku pojawił się post promujący blok z 3 nożami Jamfora. Na zdjęciu pokazano dwa noże, a pod nim zamieszczono wpis: „Żaden nie jest ze srebra, ale są przynajmniej dwa”. To nawiązanie do tego, że bohaterowie „Wiedźmina” Andrzeja Sapkowskiego nosili dwa miecze: jeden ze srebra, drugi ze stali.

Tym działaniem real time marketing IKEA łączy promocję swoich noży ze zbliżającą się premierą serialu „Wiedźmin” na Netflixie. Zaplanowano ją na 20 grudnia br., kilka dni temu udostępniono zwiastun produkcji.

IKEA już wcześniej wykorzystywała podobne akcje w swojej komunikacji marketingowej. Jednym z przykładów na to może być kampania „IKEA Real Life”,w ramach której pokazano reklamy,  w których odtworzono pokoje z popularnych seriali. Inspiracją były m.in. takie produkcje, jak Simpsonowie czy Przyjaciele.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nóż przeznaczenia w IKEA

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EH
Nie, to jest nawiązanie do tego że w grze wiedźmin nosił 2 miecze na plecach, a w serialu, zgodnie z książkami, ma jeden.
3 0
odpowiedź
User
Krówka
Ale tak bez tęczy???
7 2
odpowiedź
User
Niestety...
Czego byście nie wymyślili, to pamiętam, że nie przeprosiliście za dyskryminację...
5 1
odpowiedź
User
Koszalek63
Panie "dziennikarzu". Srebro, to też metal. Takie są efekty nieuctwa z chemii na poziomie podstawówki. Dawniej zamiast pisać teksty, latałbyś jeszcze po piwo dla starszych kolegów w redakcji.
9 0
odpowiedź