Nóż przeznaczenia w IKEA

IKEA promuje się na Facebooku nawiązując do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflixie. Reklamuje nóż przeznaczenia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nóż przeznaczenia w IKEA

W ostatnich dniach na profilu IKEA na Facebooku pojawił się post promujący blok z 3 nożami Jamfora. Na zdjęciu pokazano dwa noże, a pod nim zamieszczono wpis: „Żaden nie jest ze srebra, ale są przynajmniej dwa”. To nawiązanie do tego, że bohaterowie „Wiedźmina” Andrzeja Sapkowskiego nosili dwa miecze: jeden ze srebra, drugi ze stali.

Tym działaniem real time marketing IKEA łączy promocję swoich noży ze zbliżającą się premierą serialu „Wiedźmin” na Netflixie. Zaplanowano ją na 20 grudnia br., kilka dni temu udostępniono zwiastun produkcji.

IKEA już wcześniej wykorzystywała podobne akcje w swojej komunikacji marketingowej. Jednym z przykładów na to może być kampania „IKEA Real Life”,w ramach której pokazano reklamy,  w których odtworzono pokoje z popularnych seriali. Inspiracją były m.in. takie produkcje, jak Simpsonowie czy Przyjaciele.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku