NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory

Konsorcjum agencji NuOrder i VMG zajmie się trzyletnią kampanią promującą pomidory w Polsce i Niemczech. Budżet akcji wynosi 3 mln euro.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferta złożona przez NuOrder i VMG wygrała przetarg Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami. Liczby i nazw pozostałych uczestników tego postępowania nie ujawniono.

Zwycięskie agencje zajmą się opracowaniem nazwy programu promocyjnego, jego identyfikacji wizualnej i pełnej strategii, a także opracowaniem działań informacyjno-promocyjnych i ich szczegółowym harmonogramem.

Kampania ma trwać trzy lata, a jej budżet to 3 mln euro netto. Ruszy najwcześniej w lutym 2016 roku. 80 proc. tego budżetu zostanie przeznaczone na działania na rynku polskim, pozostałe 20 proc. - na niemieckim.

W Polsce akcja będzie obejmować przede wszystkim emisję spotu w telewizji, działania w prasie i w internecie, promocje w punktach sprzedaży, eventy oraz osobny serwis internetowy. W Niemczech ma odbywać się poprzez udział w targach i działania okołotargowe (eventy, materiały promocyjne itp.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta