SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nurofen uruchamia globalną platformę marki „Leave the Pain to Us” (wideo)

Marka środków przeciwbólowych Nurofen (Reckitt Benckiser) uruchomił nową globalną platformę marki „Leave the Pain to Us”, która obejmie wszystkie jej linie produktów, w tym leczenie bólu głowy, łagodzenie bólu ciała i gorączkę dziecięcą, a także łagodzenie bólu codziennego i ostrego.

Platforma ma na celu ożywienie marki "optymizmem, emocjami i energią, a także jasno określonym celem i odważnym nowym światem marki". Ma przekonać ludzi, że Nurofen oferuje im narzędzia, które pomagają uniknąć odczuwanie bólu i radzić sobie z nim.

Opierając się na przekonaniu, że ludzie nie chcą być powstrzymywani przez ból i chcą po prostu żyć dalej, doświadczenie Nurofenu w leczeniu bólu i gama produktów pozwala użytkownikom „zostawić ból nam”.

Pierwsze kampanie produktowe, które zostaną uruchomione w ramach nowej platformy, dotyczą Nurofen Express Liquid Capsules i Nurofen for Children Suspension. Kapsułki Nurofen Liquid Express zostały specjalnie opracowane, aby zapewnić szybką i skuteczną ulgę w bólu głowy, umożliwiając konsumentom zajęcie się ważnymi rzeczami w życiu.

Zintegrowana kampania obejmie telewizję, ukierunkowaną komunikację w mediach społecznościowych, cyfrową i HCP. Towarzyszyć temu będzie kampania na rzecz Nurofenu dla Dzieci w postaci zawiesiny, w której podkreślono, że preparat działa do ośmiu godzin w łagodzeniu gorączki.

Premiera będzie również wspierana przez silną kampanię marki na nośnikach reklamy zewnętrznej i film dotyczący marki, które pokażą konsumentom w różnych scenariuszach „pozostawienie bólu” Nurofenowi.

- Ból codzienny, taki jak bóle głowy, bóle pleców i podobne nie jest tematem, o którym ludzie chcą rozmawiać, myśleć lub sobie z nim radzić. Gdziekolwiek są na świecie i bez względu na ich codzienne bóle, chcą po prostu móc żyć pełnią zycia. , aby odeszli, aby mogli żyć pełnią życia. Chcemy mądrzej i pozytywnie spojrzeć na to, jak ludzie myślą o codziennym bólu - jest on nieunikniony i nieodłączny, ale nie powinien nikogo powstrzymywać. Nowa platforma marki Nurofen "Leave The Pain To Us '' została zaprojektowana, aby pomóc ludziom znaleźć metody i informacje, których potrzebują, aby pomóc im w walce z bólem, tak aby nie przeszkadzał im w codziennym życiu - mówi Karen Crum, globalna dyrektor ds. strategii marki Nurofen.

Dołącz do dyskusji: Nurofen uruchamia globalną platformę marki „Leave the Pain to Us” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl