SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

Magazyny kolorowe zarobiły w maju 2009 roku 211 mln zł wobec 263mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Wprost" - wynika z raportuWirtualnemedia.pl.

"Wprost" (AWR Wprost) zanotował w maju 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 8,9 mln zł (mniejo 0,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy ExpertMonitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Newsweek Polska"(Axel Springer Polska) - 8,3 mln zł (3,3 mln zł mniej niżw maju 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 7,3mln zł.

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w maju 2009 roku 211 mlnzł wobec 263 mln zł w 2008 r.

Rok /MiesiącV.2009
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny211 088 321 zł
WPROST8 936785 zł
NEWSWEEK POLSKA8 344075 zł
POLITYKA7 295300 zł
TELE TYDZIEŃ6 760394 zł
VIVA5 797666 zł
TWÓJ STYL5 779 637 zł


Rok /MiesiącV.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny263 171 016 zł
POLITYKA13 528050 zł
NEWSWEEK POLSKA11 614191 zł
WPROST9 178472 zł
TWÓJ STYL8 722187 zł
VIVA7 498344 zł
TELE TYDZIEŃ7 220060 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl