SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu

Grupa Eurozet podniosła średnio o kilka procent ceny reklam emitowanych na antenach Radia Zet, Antyradia i rozgłośni należących do tzw. Pakietu Niezależnych.

fot. Shutterstock.com Article

Najdroższy spot na antenie Radia Zet kosztuje 25,8 tys. zł. Są to reklamy emitowane od środy do piątku, między godz. 8 a 8.29. Ceny są wyższe od tych przed podwyżką o 9,3 proc.

Spot emitowany o tej samej porze w poniedziałek i wtorek jest nieco tańszy - kosztuje 22,35 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek. bez rabatów).

W Antyradiu najdroższa reklama kosztuje teraz 2,1 tys. zł, czyli 17,6 proc. więcej niż przed podwyżką, a w Pakiecie Niezależnych o 5 proc. więcej - tu najdroższy spot wyceniono na 4,2 tys. zł. Cena dotyczy reklam emitowanych od poniedziałku do piątku między godzinami 12 a 13.59.

W Chilli Zet najdroższa reklama kosztuje 1050 zł i jest emitowana w blokach między godz. 17 a 18.59 od środy do piątku.

W Meloradio najwyższe ceny mają reklamy w godz. 8-9.59 - kosztują 1800 zł.

 

W styczniu br. Radio Zet zanotowało znaczny wzrost przychodów z reklam w porównaniu do stycznia ub.r. - zarobiło ponad 60 proc. więcej. Stało się to m.in. dzięki przejęciu kilku reklamodawców, z których zrezygnowała Grupa RMF, jak np. Aflofarm Farmacja Polska, Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit.

Grupa RMF ogłosiła cennik na okres od marca do czerwca br. w połowie stycznia br. Ceny reklam wzrosły średnio o  3 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zet
Oo typowa dla Eurozetu taktyka. Słuchalność leci na łeb i szyję to podnoszą ceny reklam. Haha
15 0
odpowiedź
User
123
Ile można? W RMFie pewnie się już cieszą.
11 0
odpowiedź
User
FarmaCo
Może iść za ciosem i otworzyć sieć aptek z suplementami "ZET Farma"?
14 0
odpowiedź
User
Z
Czyli co? Po fatalnych wynikach badań zwalniają prowadzących i podnoszą ceny reklam? Na taki pomysł mogli wpaść tylko eksperci z Eurozetu.
15 0
odpowiedź
User
Vp
Ciekawe jaki jutro będzie tytuł?
1 0
odpowiedź
User
A
Jaką ma obecnie nazwę Radio Aflofarm?
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing