SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

O! - nowa marka własna PKN Orlen

Koncern paliwowy PKN Orlen wprowadza na rynek nową markę własną pod nazwą O!. Pierwszym produktem w jej portfolio będzie woda źródlana, a w planach są kolejne.

fot. PKN Orlen Article

Woda źródlana O!, w wersji gazowana i niegazowanej, trafi do sprzedaży na stacjach Orlenu 1 listopada. To pierwsza od dekady nowa marka własna koncernu, po napoju energetycznym Verva. Jest elementem strategii rozwój obszaru detalu, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O!Shop i logo Stop Cafe.

Nowe produkty marki własnej PKN Orlen będą pojawiały się na stacjach koncernu stopniowo w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. Systematycznie prowadzone są postępowania przetargowe na następne produkty pod marką O!. – Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze – komentuje Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży. - Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty – dodaje Leszczyński.

Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. Kiedy konkretnie - nie ujawniono.

We wrześniu PKN Orlen zapowiedział, że w ramach pilotażowego projektu "Spiżarnia Regionów", wprowadzi do sprzedaży na swych stacjach paliw kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski. Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

Jak podał wówczas płocki koncern, projekt "Spiżarnia Regionów" będzie realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego. Spółka anonsowała, że produkty, które wejdą do oferty, "mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał".

Koncern w sierpniu tego roku rozpoczął dwa procesy zapytania o informację (RFI), mające wyłonić producentów chipsów oraz napoju izotonicznego pod marką własną. W lipcu zaś Orlen wysłał do wybranych firm zaproszenia do negocjacji, po których miał wybrać producenta napojów energetycznych marki własnej.

PKN Orlen to największy podmiot branży rafineryjno-petrochemicznej w Polsce i jeden z największych tego typu w Europie. W kraju płocki koncern posiada sieć 1200 swych stacji paliw. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: O! - nowa marka własna PKN Orlen

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olek
Do rozcieńczania paliwa?
8 4
odpowiedź
User
marko
Ciekawe - pod nazwą O! funkcjonuje już marka własna Top Marketu
5 0
odpowiedź
User
i jeszcze
kasa skoków na każdej stacji, żeby było prawdziwie po polsku i narodowo...
7 1
odpowiedź
User
seba
co to jest repolonizacja dostawców?
toż to chyba ORLEN sam sobie wybiera co chce mieć na półkach na stacji
4 2
odpowiedź
User
NIka
Sposób na ominięcie ustawy o handlu w niedzielę i zgarnięcie większej kasy za niedzielenie się ze znanymi brandami.
8 1
odpowiedź
User
vxxvxc
O!K...mać!
1 0
odpowiedź
User
Prawdziwy patriota
Repolonizacja?! Marka wody O! Sprawdziłem 0% Polskiego kapitału! Judasze! Myślenice ludziom oczu pajace pp
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing