SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Obietnice dla najbliższych i porady dla młodych rodziców w kampanii Avivy (wideo)

Aviva rozpoczęła drugą odsłonę kampanii reklamującej ubezpieczenia na zdrowie i życie pokazującej obietnice składane najbliższym. W akcji, w której promowany jest także program bezpłatnych porad medycznych dla młodych rodziców, ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Gong, Film Produkcja i ZenithOptimedia Group.

Article

W nowej kampanii Avivy wykorzystywany jest spot znany z poprzedniej akcji reklamowej firmy, prowadzonej wiosną br. (więcej na ten temat). W klipie ojciec obiecuje swojej małej córeczce, że zapewni jej bezpieczeństwo, a kolejne ujęcia pokazują sceny z ich dalszego, codziennego życia.

Kampania reklamuje również wprowadzoną niedawno przez Avivę usługę bezpłatnych porad medycznych dla młodych rodziców.

 

- Pozytywny odbiór pierwszej odsłony kampanii utwierdza nas w przekonaniu, że jest to bardzo ważny temat dla milionów Polaków posiadających rodziny. Potwierdzają to wyniki badań, według których wśród osób, które widziały naszą kampanię, odnotowaliśmy kilkunastoprocentowy wzrost chęci zakupu ubezpieczenia na zdrowie i życie, znaczący wzrost świadomości oraz podwojenie chęci rekomendowania naszej marki - tłumaczy Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.

 

Obecna kampania obejmuje telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) oraz internet. Zaczęła się 15 września i potrwa do 12 października.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Gong, spoty wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Obietnice dla najbliższych i porady dla młodych rodziców w kampanii Avivy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl