SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oburzone banki wzywają SKOK-i do wstrzymania kampanii reklamowej

Związek Banków Polskich wyraził swoje oburzenie kampanią reklamową SKOK-ów prowadzoną pod hasłem "Nie wińcie nas, nie jesteśmy bankiem!". Prezes organizacji zaapelował do firmy o przerwanie akcji i posługiwanie się pozytywnymi przekazami promocyjnymi.

Oburzone banki wzywają SKOK-i do wstrzymania kampanii reklamowej

Związek Banków Polskich wyraził stanowcze oburzenie prowadzoną obecnie kampanią reklamową Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, w której pojawia się stwierdzenie: "Nie wińcie nas za sytuację na rynku finansowym, nie jesteśmy bankiem!". "W obecnych warunkach makroekonomicznych i przy panujących nastrojach społecznych nie powinniśmy podważać wzajemnie zaufania, którego w tym trudnym czasie potrzebuje cały sektor finansowy" - napisał w liście otwartym Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes tej organizacji. Jednocześnie zwrócił się bezpośrednio do Grzegorza Bieleckiego, prezesa SKOK-ów, z apelem o natychmiastowe przerwanie tej kampanii oraz zwracanie uwagi na pozytywne aspekty przy konstruowaniu przekazów marketingowych i komunikacji z klientami.

"Opinia publiczna pragnie otrzymywać rzetelną informację nieopierająca się na fałszywych komunikatach" - zaznaczył Pietraszkiewicz, dodając, że "stosowanie czarnego PR będzie wyrazem braku profesjonalizmu i odpowiedzialności".

Przed kilkoma dniami wyrażenia swojej opinii o kampanii Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych odmówiły Komisja Nadzoru Finansowego i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ta pierwsza instytucja uzasadniała, że SKOK-i nie podlegają jej kontroli, a druga - że reklama nie wprowadza w błąd konsumentów.

  • Więcej informacji:
  • Skok
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Oburzone banki wzywają SKOK-i do wstrzymania kampanii reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl