SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ocenzurowany spot Mobilkinga zgodny z prawem i etyką (wideo)

Rada Etyki Reklamy odrzuciła skargę, w której zarzucanoocenzurowanemu spotowi operatora komórkowego Mobilkingdyskryminowanie kobiet. Regulator polskiego rynku reklamowegoocenił, że filmik nie łamie norm prawnych i etycznych.

Ocenzurowany spot Mobilkinga zgodny z prawem i etyką (wideo)

W ocenzurowanej wersji reklamy Mobilkinga mężczyzna przeglądapodane mu przez atrakcyjną kobietę menu, którego okładka zawierakorzystną ofertę, ale w środku są ukryte opłaty. Głos lektorainformuje, że takie usługi "mogą nawet ponętnie wyglądać, jednak,trzeba im się uważnie przyjrzeć", natomiast bohater filmikukomentuje: "Większość operatorów zachowuje się jak kobiety - niezawsze mówią całą prawdę".




Reklama w tej formie postała po wielu protestach na pierwszyspot Mobilkinga, w którym przedstawiono atrakcyjne kobietynieudolnie próbujące wykonywać typowo "męskie" czynności. Mimo torównież ocenzurowana wersja filmu reklamowego wywołała protestjednego z odbiorców, który argumentując, że spot obraża idyskryminuje kobiety, domagał się ukarania promowanego w nimoperatora. Rada Etyki Reklamy odrzuciła jednak tą skargę, uznając,że reklama mieści się w ramach przyjętych norm etycznych i niełamie obowiązującego prawa.

Kreacja spotów została przygotowana przez agencję Kaspen,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ocenzurowany spot Mobilkinga zgodny z prawem i etyką (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl