OdiDo: Od domu blisko, do domu wszystko (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów OdiDo uruchomionej wiosną br. przez Makro Cash & Carry. Akcja przebiega pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania sieci OdiDo, obejmującej obecnie 560 sklepów spożywczych w całej Polsce, podkreśla, że oferują one szeroki asortyment produktów najwyższej jakości. Akcja informuje, że w ofercie OdiDo znajdują się także towary marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, które są na wyłączność dystrybuowane w Makro. Reklamy pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko” przekonują, że w tych sklepach można łatwo i szybko kupić, wszystko to, czego aktualnie potrzeba.

Kampania - rozpoczęta 3 listopada, a zaplanowana do końca miesiąca - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, Polsat2, Polsat News, Superstacja, TV Puls, TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Meteo, 4Fun, Rebel TV, AXN, Ale Kino, Nat Geo, Universal, Zone Reality, TV Silesia), radio oraz prasę. Adaptacją kreacji na polski rynek zajął się dom produkcyjny: Young Productions, a media zaplanowany i kupiły domy mediowe MGA i Starcom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej