„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi

Wystartowała kampania promująca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2015. Akcja, przygotowana i realizowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Bluerank i CCIG, jest prowadzona pod hasłem „Odkryj okazje”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi

W reklamach prezentowane są warunki promocyjne dotyczące sprzedaży auto z 2013 roku najpopularniejszych modeli Mitsubishi: ASX, Outlander i Lancer. Kampania zachęca do odwiedzania salonów dealerskich firmy i umawiania się na jazdy próbne. Na potrzeby akcji z uruchomiono infolinię, dzięki której z każdą osobą, która wyrazi zainteresowanie ofertą wyprzedażową, skontaktuje się konsultant, który udzieli dalszych wskazówek i umówi potencjalnego klienta na rozmowę, czy jazdę testową.

Działania reklamowe obejmują radio (spoty 30- i 15-sekundowe m.in. w Radiu Zet, Radiu Chilli, Radiu Rock i Radiu Złote Przeboje), internecie (Onet, Interia, WP.pl, portale społecznościowe) oraz prasę.

Kreacją reklam zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, za działania w internecie odpowiada agencja Bluerank, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Za obsługę infolinii odpowiada firma CCIG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe