SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odmieniony 'Wprost' od poniedziałku

W poniedziałek 1 grudnia do sprzedaży trafi zupełnie odmienionynumer tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"). Pismo zyska nowy logotyp,szatę graficzną, czcionkę, zmieni się też jego zawartośćmerytoryczna. Relaunchowi tygodnika towarzyszy kampania reklamowa.

Odnowiony "Wprost" będzie mieć podtytuł " "Polska - Świat -Cywilizacja". W piśmie pojawią się nowe działy i rubryki, m.in.:Społeczeństwo, Biznes, Zdrowie i Medycyna, Style i Trendy, Sport,Diagnoza Wprost, Nauka i Technologie, Podróże oraz Galeria Wprost.Dla tygodnika pisać będą także nowi autorzy. W związku z rozbudowątreści "Wprost" zwiększy liczbę stron do 168 (dotychczas liczył ok.116 stron).

- Celem relaunchu jest odświeżenie marki, zmiana wizerunku pismaoraz wzrost sprzedaży tygodnika. Rozszerzenie tematykiprezentowanej na łamach tygodnika jest odpowiedzią na oczekiwaniaczytelników naszego segmentu - mówi Amadeusz Król, dyrektorgeneralny AWR "Wprost".

Tygodnik podniesie też nakład do 290 tys. egz. (średni nakład wokresie od stycznia do września br. wg danych ZKDP kształtował sięna poziomie 213 052 egz.). Nie zmieni się natomiast cena pisma,która wynosi 4,50 zł.

Relaunch wspiera kampania wizerunkowa o zasięgu ogólnopolskim.Pierwszą odsłoną kampanii jest outdoorowa akcja teaserowawykorzystująca cytaty z Horacego, Francisa Bacona i S.J. Leca.Druga odsłona wykorzystująca hasło "Warto się zmieniać!" ruszy 1grudnia br.

Akcja obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVNCNBC Biznes, TV Biznes), radio (Jedynka, Trójka, Radio Zet), prasę("Gazeta Prawna", "Manager Magazyn", "Playboy"), internet(Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Bankier.pl, Goldenline) i outdoor(citylighty, siatki wielkoformatowe; autobusy, wiaty przystankowe).Tytuł będzie też autopromowany w mediach AWR "Wprost". Dodatkowo wWarszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie rozdawana będziebezpłatna 8-stronicowa publikacja "Wprost w pigułce", w którejznajdą się fragmenty artykułów z tygodnika. Jej nakład wyniesie 1,1mln egz. Kampania potrwa do końca roku.

wprost

Relaunch "Wprost" wspierał strategicznie butik konsultingowy"Stars", a za opracowanie nowej szaty graficznej pisma odpowiadałoStudio Wprost, którego szefem jest Karol Kinal. Kampanię outdoorowąprzygotowała agencja GonnaBe. Kampanię w internecie obsługujeagencja Web Search Factory (łącznie z media planem). Mediatelewizyjne zaplanował dom mediowy ZenithOptimediaGroup, apozostałe - dział marketingu AWR "Wprost".

Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w okresie od stycznia dowrześnia br. wyniosła 112 079 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Odmieniony 'Wprost' od poniedziałku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl