SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza w kampanii HSBC BankPolska

Rusza kampania reklamująca odświeżony wizerunek HSBC Bank Polska.Akcja obejmująca prasę i outdoor opiera się na trzech sloganach:odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza.

Startująca właśnie kampania HSBC Bank Polskareklamuje odświeżoną strategię firmy, która koncentruje się naoferowaniu usług bankowości osobistej klientom zamożnym iprzedstawicielom szybko rosnącej klasy średniej. W akcjiwykorzystywanych jest kilka layoutów zawierających trzy główneslogany: odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza, które mająodzwierciedlać uniwersalne wartości pozafinansowe związane z HSBCBank Polska. Przekaz uzupełniają emocjonalne kreacje graficzne orazkrótkie teksty opisujące przewagi firmy nad konkurencją wposzczególnych aspektach.

Lufthansaodpowiedzielnosc

Akcja jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita,Parkiet, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Polityka, Forum, Przekrój,Wprost i Newsweek) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe wWarszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie). Kreację kampaniiprzygotował departament marketingu HSBC Bank Polska we współpracy zagencją reklamową JWT oraz domem mediowymMindshare.

Dołącz do dyskusji: Odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza w kampanii HSBC BankPolska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl