Odzieżowa firma H&M stawia na second handy

Szwedzka firma odzieżowa H&M Group będzie rozwijać sieć second handów - sklepów z używaną odzieżą. Koncern został właścicielem 70 proc. udziałów w start-upie Sellpy, który umożliwia odsprzedawanie używanej odzieży online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

H&M od kilku miesięcy już testuje w Szwecji sklepy z odzieżą używaną. Teraz chce umożliwić sprzedaż używanych ubrań online. Dlatego też szwedzki koncern zainwestował 4,5 mln euro i dokupił udziały w start-upie Sellpy - platformie, dzięki której można sprzedawać w internecie ubrania z drugiej ręki. H&M ma teraz w nim 70 proc. udziałów i jest jego większościowym udziałowcem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zalando-uruchamia-sklep-z-odzieza-uzywana,7170853674251905a ##

Na obecnym etapie obie firmy nie ujawniają szczegółów współpracy. Wiadomo jedynie, że dzięki inwestycji H&M planowana jest ekspansja Sellpy na rynki międzynarodowe. Na pierwszy ogień idzie rynek niemiecki.

Michael Arnör z Sellpy podkreśla, że rynek odzieży używanej będzie się rozwijać, bo kupowanie, renowacja i przerabianie używanych ubrań jest zgodne z ekologią oraz ideą zero waste.Z kolei H&M zaczyna wprowadzać do swoich kolekcji ubrania produkowane z materiałów pochodzących z recyklingu.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej