SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Agory - nowa oferta razem z Mediami Regionalnymi

12 dzienników regionalnych należących do spółek Media Regionalne,Express Media i Edytor znalazło się w Pakiecie Gigant - nowejreklamowej ofercie Agory, która dzisiaj zadebiutowała na rynku.

Ofensywa Agory - nowa oferta razem z Mediami Regionalnymi

Nowy pakiet łączy możliwość zakupu powierzchni reklamowej wdwóch dziennikach Agory ("Gazeta Wyborcza" i bezpłatne "Metro")oraz w należących do Mediów Regionalnych "Głosie DziennikuPomorza", "Gazecie Pomorskiej", "Gazecie Współczesnej", "KurierzePorannym", "Dzienniku Wschodnim", "Echu Dnia", "Nowinach", "NowejTrybunie Opolskiej", "Gazecie Lubuskiej", a także "ExpressieBydgoskim" i "Nowościach" wydawanych przez Express Media oraz"Gazecie Olsztyńskiej" spółki Edytor. Oferta będzie sprzedawanaprzez Biuro Reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" w Warszawie.

- Taki rodzaj współpracy między wydawcami to nowość na polskimrynku dzienników. Wierzymy, że bogata oferta oparta na 12 tytułachregionalnych poszerzona o możliwości reklamowe w dwóchogólnopolskich dziennikach z czołówki czytelniczej spotka się zbardzo dobrym przyjęciem klientów - mówi Andrzej Pestkowski,wiceprezes Mediów Regionalnych.

- Pakiet Gigant pozwoli naszym klientom dotrzeć z przekazem dobardzo szerokiej i różnorodnej grupy odbiorców: czytelników prasyopiniotwórczej zainteresowanych tematyką krajową, jeszcze szerszejrzeszy czytelników prasy - dodaje Marek Tretyn, dyrektor ds.sprzedaży reklam i ogłoszeń "Gazety Wyborczej".

Dotychczas Media Regionalne, Rheinisch-BergischeVerlagsgesellschaft GmbH (właściciel Express Media) i Edytorsprzedawały powierzchnię reklamową swoich gazet za pośrednictwemdomu prasy regionalnej Mediatak, którego dwa pierwsze wydawnictwarazem z Polskapresse są udziałowcami. Ostatnio jednak MediaRegionalne zdecydowały, że w grudniu br. uruchomią własne biurosprzedaży reklam. Ze współpracy z Mediatak wycofała się równieżPolskapresse, która swoje biuro reklamy stworzyła jeszcze przedstartem dziennika "Polska" (pojawił się na rynku w październikubr.). Ostatnio z Mediataku odeszło także kilku kluczowychmenedżerów, dlatego - jak wynika z informacji pojawiających się wmediach - spółka ta zostanie prawdopodobnie niebawemzlikwidowana.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Agory - nowa oferta razem z Mediami Regionalnymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl