SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa DaimlerChrysler Automotive Polska

Jet Line zrealizował kampanię wielkoformatową nowego modelu samochodu Smart Forfour

To pierwsza kampania przygotowana dla tej firmy. Rozpoczęła się na początku maja w czterech aglomeracjach w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu.

Kampania jest prowadzona w 4 lokalizacjach w centrach miast, w tym dwóch w Warszawie - przy Marszałkowskiej róg Nowogrodzkiej ( kaseton backlight 6x12 m ) oraz przy Marszałkowskiej i Senatorskiej ( siatka winylowa 8,8x16,5 m ).

W Katowicach reklamę usytuowano w Alei Korfantego (11,8 x 21,8 m) a we Wrocławiu na ul. Dobrzyńskiej (15,8 x 14,26 m). Kampania potrwa do końca maja 2005.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa DaimlerChrysler Automotive Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl