Ofensywa HBO

Intensywna kampania reklamowa oraz zmiany programowe to propozycja HBO

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj kodowana telewizja HBO Polska zaprezentowała swoje plany działania na najbliższe miesiące, które mają przyczynić się do wzrostu ilości abonentów.

Już pod koniec września rozpocznie się intensywna kampania reklamowa promująca HBO. Jak powiedział Aleksander Kutela, prezes HBO Polska, stacja wyśle m.in. 2,5 mln ulotek do potencjalnych abonentów HBO w telewizjach kablowych oraz na platformie cyfrowej. Akcji, jak zwykle o tej porze roku, będzie towarzyszyło "Otwarte okno" w wybranych telewizjach kablowych i Cyfra+, czyli okres gdy HBO nie będzie kodowane.

Oprócz kampania reklamowej planowane są zmiany w zawartości programu. Od 1 października wszystkie premiery filmowe w HBO będą dostępne w wersji z napisami (opcja w teletekście) a już od 9 października program 'HBO na stojaka' będzie nadawany co tydzień.

HBO zaprezentowało również hity jesiennej ramówki, którymi są m.in.: Władca pierścieni: Dwie Wieże, Schmidt, Matrix: Reaktywacja, Legalna blondynka 2, Niebezpieczny umysł z George'm Clooney'em czy Good bye Lenin.

Na konferencji poinformowano również, o czym informowaliśmy jako pierwsi w maju, że na początku 2005, HBO wprowadzi na polski rynek nowy kanał filmowy  -  Cinemax.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej